.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب اصلح در انتخابات مهم‌ترین نشانه حماسه سیاسی است

شمال نيوز: نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت: حضور پرشکوه و انتخاب اصلح مهم‌ترین حماسه سیاسی مردم در سال 1392 خواهد بود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، کمال علیپور با تاکید بر اینکه اهداف شعار سال گذشته مقام معظم رهبری و حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باید همچنان ادامه یابد، گفت: مجلس شورای اسلامی برای تولید ملی مصوبه خوبی داشته است و تلاش برای افزایش تولید ملی باید به صورت جدی ادامه یابد.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان مفهوم حماسه افزود: حماسه به معنای تلاش همگانی و مضاعف‌تر و ایثارگونه است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش توانمندی داخلی و حضور فعال در رقابت بین‌المللی با توجه به سند چشم انداز توسعه کشور شد و خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید در راستای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

علیپور با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات موضوع مهم سیاسی کشور ما را تشکیل می‌دهد، افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات پیش رو از نمادهای مردمی بودن نظام ما خواهد بود.

وی به فشارهای مختلف سال گذشته به نظام و مردم اشاره و خاطرنشان کرد: حماسه بزرگ 22 بهمن بیانگر حمایت قوی ملت از ارزش‌های نظام اسلامی بعد از 34 سال است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری را مهم و اساسی توصیف کرد و یادآور شد: دستیابی به اهداف چشم انداز، حفظ ارزش‌ها و ادامه مسیر توسعه کشور باید در اولویت رئیس جمهور آینده باشد.

علیپور، حضور پرشکوه و انتخاب اصلح را مهم‌ترین حماسه سیاسی مردم در سال 1392 ذکر کرد و گفت: حضور گسترده مردم بیانگر پایبندی آنان به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

داود 1 فروردين 1392
ممنون مهندس عزیز از مو ضعگیر یهای ارزشی جنابعالی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.